Friday 10 June 2011

Ravi de vous rencontrer ^_@ i'm new here..


assalam semua..

hello to all blogger, i'm new here, i mean i'm new in this blog, not a new blogger kih! kih! kih!

walaupun saya saje-saje buat blog dan nampak macam tak berguna, tapi saya akan usaha untuk menidakkan apa yang saya tulis ini ^_^

and for all blogger, silalah beri tunjuk ajar dan semangat kepada saya ya untuk memenuhi cerita-cerita harian KAPAL TERBANG KERTAS saya..

owh, sudah petang nampaknya, saya perlu keluar untuk menyihatkan badan saya ini, ops! before that, let me introduce myself, Ahmad Fadhli Adzemi, now 3rd year student at UMT (degree of biodiversity) and nak kenal saya, sila lihat gambar di atas, ekspresi muka yang secara sengaja tapi hakikatnya itulah saya, and for all, thanks for reading this story..

ravi de vous rencontrer ^_@

kapal terbang kertas a.k.a fadhli adzemi
4:12PM, 10/6/2011

2 comments: